Loïs Blogt

Pagina's

doen jullie mee?

25-05-2016


Hey allemaal! Vandaag even een kort maar belangrijk bericht. Nieuwsgierig? Klik snel op read more!

(Het plaatje hierboven heeft er eigenlijk helemaal niks mee te maken maar is wel leuk ;-))




Een tijdje bedacht ik me dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was naar wat jullie nou eigenlijk van mijn blog vinden. Toen las ik een artikel van Younique , waarin stond dat zij ook een enquete had gehouden. Via haar ontdekte ik de site Survey Monkey, waar je zelf gratis een enquete kan maken, dus dat deed ik!

Nou hoop ik natuurlijk héél erg dat jullie meedoen!

Om mee te doen klik hier !

X Loïs

1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Save or Kill Tag! Ik zou het erg leuk vinden als je meedoet, maar het is natuurlijk niet verplicht. Meer hierover vind je op: http://happyfriyay.wix.com/blog#!-More-Save-or-Kill-tag-/cmbz/575415ec0cf2cc77abf8be10

    BeantwoordenVerwijderen